Forma't

Professionals

Acompanyem i capacitem als equips professionals que es dediquen a l’atenció a les persones grans i específicament a aquelles amb Alzheimer o altres demències.

A través de la formació i del servei de consultoria estem sempre en constant innovació per formar en les últimes tècniques. Apliquem nous coneixements perquè la persona segueixi sent el centre d’atenció preservant tots els drets i voluntats.

Famílies

Cuidar d’un familiar pot suposar una càrrega sobrevinguda i d’angoixa davant certes situacions del dia a dia.

A través de tallers i formacions donem resposta als dubtes i necessitats diàries que puguis tenir.

El coneixement ajuda a una millor comprensió de la realitat de l’Alzheimer.

Logo Alzheimer Catalunya Fundació
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.