[fusion_builder_container hundred_percent=»no» equal_height_columns=»no» menu_anchor=»» hide_on_mobile=»small-visibility,medium-visibility,large-visibility» class=»» id=»» background_color=»» background_image=»» background_position=»center center» background_repeat=»no-repeat» fade=»no» background_parallax=»none» parallax_speed=»0.3″ video_mp4=»» video_webm=»» video_ogv=»» video_url=»» video_aspect_ratio=»16:9″ video_loop=»yes» video_mute=»yes» overlay_color=»» video_preview_image=»» border_color=»» border_style=»solid» padding_top=»» padding_bottom=»» padding_left=»» padding_right=»» type=»legacy»][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=»2_3″ layout=»1_1″ background_position=»left top» background_color=»» border_color=»» border_style=»solid» border_position=»all» spacing=»yes» background_image=»» background_repeat=»no-repeat» padding_top=»» padding_right=»» padding_bottom=»» padding_left=»» margin_top=»0px» margin_bottom=»0px» class=»» id=»» animation_type=»» animation_speed=»0.3″ animation_direction=»left» hide_on_mobile=»small-visibility,medium-visibility,large-visibility» center_content=»no» last=»true» min_height=»» hover_type=»none» link=»» border_sizes_top=»» border_sizes_bottom=»» border_sizes_left=»» border_sizes_right=»» first=»true» type=»2_3″][fusion_text]
Alzheimer Catalunya Fundació i la Fundació Josep Palau Francàs estableixen un acord de col·laboració

Aquest mes de juliol s’ha establert acord de col·laboració entre Alzheimer Catalunya Fundació i la Fundació Josep Palau Francàs. Aquesta se centra ampliar el servei d’assessorament familiar a l’entitat.
Assessorament familiar
Aquest servei té com a objectiu acompanyar les famílies amb l’arribada del diagnòstic de demència. A través de la figura de l’assessor, aquest valora les necessitats de la persona afectada per una demència, de la seva família o del seu entorn més proper. D’aquesta manera, l’assessor pot suggerir els serveis més adequats i ajustats a les necessitats particulars de cada persona. Però també dona resposta a com aconseguir-los i fer seguiment i suport a les persones en tot moment.
Conveni de col·laboració
Gràcies a aquest conveni de col·laboració d’un any, es vol seguir ampliant i oferint més suport a les persones amb demència i el seu entorn per millorar el benestar del nucli familiar. La Fundació Josep Palau Francàs és una entitat privada sense ànim de lucre que té com a objectiu donar suport, protecció, defensa i ajuda social a persones necessitades així com a contribuir a la cooperació en el desenvolupament.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]
